تکریم مادر طلبه شهید سعید نادری در طرح شکوه مادری 

تکریم مادر طلبه شهید سعید نادری در طرح شکوه مادری 

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰
فاطمه سیدی گفت:  در تداوم طرح شکوه مادری این هفته مادر طلبه شهید سعید نادری تکریم و تجلیل شد.

«فاطمه سیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم طرح شکوه مادری این هفته مادر طلبه شهید سعید نادری تکریم و تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) محله رهجرد جیرفت افزود: در سه شنبه های تکریم با حضور در منزل مادر شهید از ایشان به عنوان الگو و اسوه ایثار، صبر و استقامت تجلیل کردیم.


وی ابراز کرد: طلبه شهید سعید نادری در سال ۱۳۴۴ در روستای باغبابوئیه از توابع جیرفت چشم به جهان گشود و در دوران طاغوت که نوجوان بود، همواره پای صحبت ها رهبر معظم انقلاب اسلامی که در جیرفت تبعید بودند، می نشست.


سیدی بیان کرد: این طلبه شهید در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه تهران شد و در کنار تحصیل علوم حوزه ای، تدریس نیز می کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) محله رهجرد جیرفت اضافه کرد: طلبه شهید نادری با شروع جنگ تحمیلی وارد جبهه شد و در عملیات بیت المقدس که تقریبا ۱۷ ساله بود به عنوان آر پی چی زن، تانک های دشمن را با رمز یا زهرا (س) و یا حسین (ع) شکار می کرد.


وی اظهار کرد: این طلبه شهید عاقبت در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه با اقتدا به حضرت زهرا (س) به شهادت رسید و پیکر مطهرش همچنان مفقود است.


سیدی در خاتمه عنوان کرد: طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا از مادر طلبه شهید سعید نادری تجلیل کنیم تا علاوه بر تکریم جایگاه این مادر، یاد و خاطره این طلبه شهید را زنده نگه داریم.

پایان پیام/ 586